Myheart Already L.A.P.S.E.D


Sungguh hebat dugaan tuhan yang aku terima sejat akhir - akhir ini, Namun aku tetap tabah mengharungi liku liku kehidupan dengan cara aku sendiri. Sumpah aku katakan Ramadhan kali ini membuatkan hati aku lagi tenang. Lepas satu - satu peristiwa yang melanda diri aku sebelum kedatangan bulan mulia Ramadhan.

Sehinggakan 3 malam berturut - turut aku tidur pukul 4 pagi dan migrane, MasyaAllah hebat sungguh dugaan tuhan umatmu seorang ini. Konflik antara kawan - kawan semuanya. Sungguh tak sangga apa yang dah terjadi semua. Tapi aku tak pernah buang sapa sapa dalam hidupku. Biarlah orang nak membenci aku tetapi aku tidak. Kita memang tak boleh nak puaskan hati semua orang. Apa - apa pon aku tetap Redha dengan dugaan dari yang maha Esa 

Aku buat keputusan untuk pulang ke tanah tumpah darah sebelum Ramadhan untuk menenagkan fikiran yang amat berserabut ini. Alhamdulillah aku cukup tenang melayan kerenah ke dua ibu bapaku di kampung :)

But now im just do what i want to do and what ever happend life must go on, Seperti yang aku katakan tadi. Ramadhan kali ini cukup tenang. Dan sampai hari ini puasaku masih lagi cukup. Alhamdulillah:D

Tapi buat mase terdekat ini aku masih belum bersedia untuk menerima sesiapa lagi untuk menjadi penyeri hidup. Biarkanlah aku sendiri smpi bila - bila 
 


0 comments:

Post a Comment

About this blog

♥ Read and understand everything that i've wrote on
general section before u post something. If u don't get my reply just send me a new one with different question/content
♥ Take note~!!
♥ Ngeeeeee:D

About

♥ Read and understand everything that i've wrote on general section before u post something. If u don't get my reply just send me a new one with different question/content ♥ Take note~!! ♥ Ngeeeeee:D

Flickr

Recent Posts

Recent News

Powered By Blogger
Powered by Blogger.

About Me

My Photo
mohdhariz.w
|| Hye im Arez
|| Aku nie friendly kot
|| Simple person
|| Mista pakistan
|| Senator DOLCE
|| Ikan Flowerhorn
|| Malay mix pakistan
|| Study at private collage
|| From Pahang De'Harmony
|| Now at Starpark KL
|| Work at bangsar area
|| Love art
|| Love friendship
|| Regard
|| Arez
View my complete profile

Followers

Blog Archive